24
nov
Streda, vzdelávať sa treba!
Kategória: Signus - creative studio
Comments
Vedeli ste, že…
- Priemerná dĺžka pozornosti spotrebiteľa je 8 sekúnd?
(A teda o sekundu menej ako pozornosť zlatej rybičky.) - Obsah s obrázkami či fotografiami získava o 94 % viac zobrazení ako bez.
- 20 % ľudí si radšej bude čítať text, zatiaľ čo 80 % ľudí si pozrie video s rovnakým obsahom príspevku. Diváci si zachovajú 58 % z toho, čo vidia, ale iba 10 % z toho, čo čítajú.
- Instagram má 1 miliardu aktívnych používateľov mesačne po celom svete, viac ako 500 miliónov z nich používa platformu denne. 83 % používateľov tvrdí, že objavujú nové produkty pomocou Instagramu, takmer 80 % používateľov sa pri nákupe rozhoduje pomocou tejto siete a 50 % používateľov sleduje aspoň jednu značku.
- K januáru 2021 bolo na svete 5,22 miliardy jedinečných používateľov mobilných telefónov. To tvorí 66,6 % celkovej svetovej populácie.
- Video je pútavejšie ako iný obsah. Po vzhliadnutí videoreklamy je v priemere 46 % spotrebiteľov ochotných konať.
- Viac ako 50 % online nákupov sa uskutočňuje pomocou mobilných zariadení.
- Celosvetová populácia je 7,7 miliardy a internet má 4,4 miliardy používateľov. A toto číslo každým dňom rastie! Existuje takmer 3,5 miliardy aktívnych používateľov sociálnych médií a každých 6,4 sekundy sa vytvorí nový účet. Každý deň strávia užívatelia na sociálnych sieťach približne 142 minút.
- 74 % percent používateľov Facebooku kontroluje svoje účty každý deň a nahrá sa až 300 miliónov obrázkov. Je to popredná platforma sociálnych médií, ktorá má dosah na približne 60,6 % používateľov internetu. Facebook videá optimalizované pre mobilné zariadenia zvyšujú povedomie o značke o 67 % a až 77 % maloobchodných spoločností získalo veľký nárast zákazníkov z Facebooku.
- YouTube navštevuje mesačne viac ako 2 miliardy užívateľov, má miestne verzie vo viac ako 100 krajinách a mutácie v 80-tich jazykoch. YouTube je hlavná platforma pre recenzie produktov, cca 80 % kupujúcich tvrdilo, že v počiatočnej fáze svojho nákupného procesu otvorili videorecenziu. Užívatelia videli produktové videá v dĺžke cca 50 000 rokov.