Nový web, e-shop a profesionálny copywriting pre dezinsekčnú spoločnosť FULLPROFI
Spoločnosť FULLPROFI si dokáže poradiť s plošticami a inými záškodníkmi. U nás v kreatívnom štúdiu Signus zase vieme ako na moderný a funkčný web.
Na trhu sú od roku 2011 a všetko sa to začalo plošticami. Policajný pyrotechnik a kynológ Ján Löw túžil založiť spoločnosť, ktorá bude efektívne, moderne a bezpečne likvidovať posteľných príživníkov. Pani manželka Andrea si nápadom najskôr nebola úplne istá, teraz to však vníma inak. Denne absolvuje až cca 12 diagnostických a 6 zásahových výjazdov proti plošticiam posteľným.
Spoločnosť FULLPROFI sa špecializuje na monitoring a dezinsekciu ploštíc a iných škodcov v domácnosti či na verejných priestranstvách. Navyše, boli prví v strednej Európe, ktorí začali na hľadanie ploštíc využívať vycvičených psov. Úspešnosť pri takomto unikátnom procese je až 99 %. Okrem toho sa zameriavajú aj na profesionálnu dezinfekciu a deratizáciu. To všetko s dôrazom na bezpečnosť a ekológiu.
Zadanie
Cieľom bolo vytvoriť nový web a e-shop podľa predstáv klienta, ktorý bude prehľadne komunikovať poskytované služby. Súčasťou zadania bola editácia a tvorba profesionálnych textov na web a blog.
Vízia
Nakoľko spoločnosť ponúka množstvo služieb a súčasťou webu je aj e-shop, prvoradá bola funkčnosť a užívateľská jednoduchosť. Texty sme spracovali do jasnej formy, ktorá náročnú problematiku priblíži aj laikom.
Realizácia
1. Návrh dizajnu nového webu spojeného s e-shopom
Pri klientovi FULLPROFI išlo o rozsiahly web s množstvom podstránok, informácií, produktov, služieb a aj samostatný e-shop. Aby sme návštevníkov čo najľahšie navigovali a ušetrili im čas, kládli sme dôraz na veľké slidere s pútavou fotografiou a úderným textom.
Navrhli sme konkrétne wireframe rozloženie s ohľadom na UX/UI (User Experience/User Interface), ktoré návštevníka logicky prevedie celým webom bez toho, aby sa v jeho obsahu stratil. Prehľadné menu, výrazné tlačidlá s priamym prelinkom alebo navigácia v päte stránky, to sú všetko elementy funkčného webu.
2. Kompletná realizácia webu podľa grafického návrhu – html, css
Podľa zadefinovaného plánu sme následne pristúpili k realizácii. Podstránky sú jednotné a prirodzene na seba nadväzujú. Úvodná stránka okamžite predstaví spoločnosť, hlavné služby aj certifikáciu.
Produkty v e-shope sme rozdelili do niekoľkých hlavných kategórií. Nechýba filter, možnosť vyhľadávania, ani zobrazenie akciových produktov. Produktová stránka odhalí viac potrebných informácií a ponúkne tiež podobné produkty z kategórie.
V hlavičke stránky je viditeľný kontakt, ako okamžité „call-to-action“ a odkaz na Facebook.
Finálny web je plne responzívny, teda jeho zobrazenie je prispôsobené na rôzne rozhrania obrazoviek (tablet, mobil, PC).
3. Zachovanie prelinkov zo starého webu a e-shopu
Keďže náš klient už mal existujúci web, na ktorý boli niektorí návštevníci zvyknutí, museli sme zachovať pôvodné prelinky. Nechceli sme, aby pri prechode na re-dizajn spokojní a verní zákazníci čelili sklamaniu.
4. Profesionálny copywriting textov na webe a blog
Téma deratizácie či dezinsekcie je náročná sama o sebe. Spoločnosť, ktorá takéto služby poskytuje, musí návštevníkov svojho webu zároveň vzdelávať. Mnoho z nás ani len netuší, že by mohlo mať podobný problém. Najväčším omylom medzi ľuďmi je názor, že ploštice a škodcovia sa nachádzajú len tam, kde je špina.
Nové texty na webe sú jasné, presné a faktické. Nemali sme v úmysle návštevníkov zbytočne zavádzať od témy, naopak, snažili sme sa im poskytnúť odpovede na ich otázky a rovnako riešenia na ich problémy.
Všetko, čo ľudí zaujíma, by mala spoločnosť využiť vo svoj prospech a venovať sa tomu na blogu. V prípade FULLPROFI sú to jednoznačne šikovné psíky. Prostredníctvom takýchto článkov sa približuje svojim aktuálnym aj potenciálnym zákazníkom a nepríjemnú tému odľahčí.